Szalenie zabawna sytuacja kulturowa

Przyjmijmy, że jestem UI tego wszechświata. (PN 402)

Posted in fantastyka / SF by Anna Bałdyga on Kwiecień 20, 2008

Najbliższe seminarium pewnie znowu ja; wtorek – ja, wtorek – ja. Tym razem o Perfekcyjnej niedoskonałości – dziś zaczęłam indeksować zawartość zapełniając kartki cyframi stron i głowę cytatami. Sczytałam pola infowe śmiesznego, statycznego, 2D Internetu. Do przemielenia jutro:

– de Chardin, noosfera (Rogaczewski, Odczytywanie światów JD; forum JD)

– fizyka Perfekcyjnej (nadszedł czas na wszystkie fizyki walające się po mieszkaniu)

– Anny Łebkowskiej dwie książki o fikcji literackiej + teoria literatury W. Isera

– osobno wątki autotematyczne w charakterze wymuszonego odpoczynku od pisania

– przy okazji tożsamości: Lem, Dialogi; Summa; Tajemnica chińskiego pokoju; Sex Wars; Wyprawa prof. Tarantogi (?); Egan, Permutation City; zahaczyć Chianga Division by Zero

Randomizer [behawioru] podsuwa mi głupie pomysły (PN 392)

W ramach seminarium zawiodłabym wszystkich niefantastycznych uczestników tu, tu, o tu.

Skomentuj

